Categories
Magi

The Magic Touch: Fordeler og ulemper med å bruke en magiker på messer


Legge til en magiker kan være en interessant vri som driver trafikk til din messe skjermer. Er et magisk show det riktige valget for bærbare skjermer?

Likevel har en rekke selskaper opplevd suksess med nettopp denne taktikken. Forskjellen mellom en urelatert og fantasifull magisk handling og en målrettet markedsføringshandling synes å utgjøre forskjellen mellom en fordel og en skade på selskapets /khi.ygu-bilde.

Hvorfor ha en magiker på messene dine?

Han vil ha på seg et kostyme, så han vil skille seg ut fra mengden. Han tiltrekker seg oppmerksomhet, og det er den første fordelen. Utover det vil han skape en ytterligere form for interesse basert på triksene han utfører. En av de avgjørende aspektene ved å drive trafikk er å etablere en innledende folkemengde. Når de første menneskene strømmer til messen din, vil flere følge bare for å se hva de andre ser på. En magiker kan være gnisten som trekker denne første mengden.

Det som skiller en profesjonell markedsfører fra en barneunderholder er hans evne til å innlemme bedriftens produkter eller tjenester i triksene han utfører. Den type profesjonell som kan levere resultater vil være villig til å bruke tid på å lære om din bedrift spesielt slik at han kan da representere deg godt på selve arrangementet. Ved å jobbe fokus på bærbare skjermer i sin interessante rutine, kan han gi direkte markedsføringsfordel utover å trekke en mengde.

Alle tryllekunstnere er ikke like effektive

Hvis du bestemmer deg for å forfølge denne typen markedsføring, vær oppmerksom på at det krever et svært spesifikt ferdighetssett. De fleste som praktiserer korttriks er vant til å gjøre det på barnefester, ikke i en profesjonell markedsføringssetting, og ikke for en hel dag (eller mer). Intervju alle du kan velge på forhånd, slik at de er klare for oppgaven fremover.

De bør være villige til å investere tid og lære om din bedrift. De trenger å ha en sterk arbeidskunnskap om alt selskapet tilbyr, ellers vil de ikke være i stand til effektivt å innlemme produktene i sine triks. De må også ha erfaring og kunnskap om hvordan man underholder folkemengder. Hvis det er mulig, bør de gi referanser og demonstrasjoner de har utført i andre bærbare skjermer.

Forstå om de bærbare skjermene vil dra nytte av

Selv om det er utmerket å drive oppmerksomhet til båsen din, vil ikke alle messeutstillinger dra nytte av en magiker. Hvis magi ikke passer med bedriftens filosofi, ikke ansette ham. Du bør aldri bøye bedriftens regler for å passe en mold bare for å tiltrekke seg mer oppmerksomhet til bærbare skjermer. Den ultimate attractor vil være dine produkter. Hvis du har gode produkter, så kan du enkelt gå uten en magiker.

I noen tilfeller kan tilstedeværelsen av en slik dum tilsynelatende underholdning faktisk undergrave din agenda. Hvis du ønsker å ha intense samtaler med potensielle kunder eller ansatte, unngå å ha noe distraherende. Men hvis du er villig og i stand, vurdere om en magiker kan bidra til å trekke trafikk til din bærbare skjerm.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *